SaldeoSMART dla Biur Rachunkowych
Scapaflow Consulting jest autoryzowanym partnerem SaldeoSmart
SaldeoSMART to nowoczesna platforma dla księgowych w biurach rachunkowych, która umożliwia odczytywanie danych z faktur wraz z elektronicznym obiegiem dokumentów. To także narzędzie dla przedsiębiorców do komunikacji z księgowością, wystawiania faktur i kontroli płatności.
Dzięki SaldeoSMART zyskujesz czas, eliminujesz błędy, poprawiasz jakość pracy księgowego.
- Odczytywanie Dokumentów: Najskuteczniejszy system do odczytywania danych z papierowych i elektronicznych dokumentów (faktur, wyciągów bankowych, innych typów) zintegrowany z programami księgowymi i systemami klasy ERP.
- Obieg Dokumentów: Inteligentny system do elektronicznego obiegu dokumentów księgowych miedzy biurem rachunkowym i firmą, wyposażony w mechanizmy odczytu (OCR) oraz elastyczny moduł nadawania uprawnień.
- Komunikacja z klientem: Platforma do komunikacji biura rachunkowego i jego klientów, usprawniająca wymianę informacji – przesyłanie rozliczeń księgowych oraz przekazywanie dokumentów firmy. Zawiera także program do wystawiania faktur online dla klientów biura.
- Panel Pracownika: Narzędzie niezbędne w każdej firmie, która wypłaca zaliczki dla pracowników. Umożliwia zarządzanie i rozliczanie zaliczek i dokonanych wydatków.