Systemy billingowe dla telekomunikacji
Procesy billingowe oznaczają całość działań podejmowanych w celu zafakturowania usług i jak najszybszego pozyskania należności. To najbardziej krytyczny proces biznesowy decydujący o efektywności operacyjnej przedsiębiorstw telekomunikacyjnych. Sprawne i niezawodne systemy klasy „Billing and Revenue Management” są niezbędnym elementem wsparcia informatycznego.

Wspieramy następujące procesy billingowe:
- Proces tworzenia nowych ofert i cykl życia Katalogu Produktów
- Rejestracja zdarzeń podlegających wycenie
- Wycena zdarzeń i rabatowanie
- Fakturowanie
- Zarządzanie metodami płatności i obsługa płatności
- Zarządzanie należnościami (Account Receivables – A/R)
- Reklamacje
- Procesy ponaglające i windykacja
- Raportowanie finansowe
- Zabezpieczanie przychodów (Revenue Assurance)
W naszym zespole pracują osoby z doskonałą znajomością rachunkowości (certyfikowani księgowi), znajomością ustawy o VAT, Prawa Telekomunikacyjnego, oraz przepisów o usługach regulowanych.